RosenSerien

Ett av mina favoritmärken när det kommer till naturlig hudvård är RosenSerien. Deras produter är riktigt bra, dryga och luktar supergott av ros. Produkterna innehåller inget vatten, basen är istället gjord av aloe vera, det gör dom väldigt dryga. Jag har provat många produkter ur sortimentet, och har nog aldrig blivit besviken! Deras fuktcreme för normal/fet hy använde jag i många år, älskar den. Tror jag ska köpa den igen när det är dags för ny fuktcreme! Jag använder deras deo just nu, som är fri från aluminium. Det är den bästa naturliga deon jag testat.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Håller med! Älskar Rosen serien. Deon är underbar!

2012-04-17 @ 18:09:59
URL: http://mathildajansson.blogg.se/
Postat av: Nia

Älskar rosen-serien, speciellt de med aloe vera.

Postat av: Becccan

Mathilda: verkligen, bästa deon :)

Nia: jag tror alla deras produkter innehåller aloe vera :)

2012-04-19 @ 18:41:34
URL: http://beautybybecccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0