Mer Lumene

Var på dagskryssning till Eckerö i lördags. Förutom att det var en himla sjögång och jag fick stå och spy i korridoren, så hann jag shoppa lite också ;) Det blev lite mer grejer från Lumene. Det är ett väldigt bra budgetmärke tycker jag. Har nog aldrig blivit missnöjd på deras produkter faktiskt.

Jag köpte ett fukt-serum som heter "Arctic aqua 2 in 1 skin perfecting moisture booster" (dessa långa namn!). Det är som det låter en booster man lägger under dagkrämen för att ge extra fukt åt huden. Det är en gelé som innehåller bland annat hyaluronsyra. Man blir bebismjuk i ansiktet av den, och huden känns riktigt återfuktad! Gillar skarpt.

Sen en ögonkräm, "Vitamin C+ pure radiance eye cream SPF 6". Den är ljusreflekterande och innehåller solskydd. Den ger verkligen lyster och ljusar upp under ögonen!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Svar: Jaa verkligen som julafton! Jag hade nästan glömt helt vad jag beställde för något så det var spännande när paketet kom, haha! :)

2012-04-10 @ 16:36:25
URL: http://mathildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0