Primers

Använder ni primer innan foundation? Jag gör oftast det. Det får verkligen makeupen att sitta längre/bättre. Jag använder både foundation-primer och ögonskugg-primer. Foundationprimers har jag testat 3 st. Mary Kay's kör jag med just nu. Den får foundation att sitta bra hela dagen, men den trollar inte bort porerna så bra som jag skulle vilja. Lumenes har jag haft förr, ett bra budgetalternativ som funkar. Jag upplevde dock att jag fick finnar av den. BareMinerals 'prime time' är superbra, huden blir verkligen slät och matt och sminket sitter hela dagen. Porerna i ansiktet försvinner nästan. Den är det bästa jag testat, men även den dyraste. Har endast haft en liten test av den, skulle aldrig betala fullpris för den - över 450 spänn!

Min från MK är snart slut, då vill jag testa Skin Serum från Make up store som jag hört mycket bra om!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn/Name:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar/Comment:

Trackback
RSS 2.0